sobota, 5 grudnia 2020

Akord

Nadfotograficzny obraz miasta - Świdnica


Z inspiracji twórczością Marca Chagalla powstał "Nadfotograficzny obraz miasta - Świdnica".

Zafascynowany obrazami tego rosyjskiego malarza, zapragnąłem znaleźć metodę odtwarzania wspomnień, snów, wizji i wyobrażeń przy pomocy fotografii. Chciałem, żeby nowa forma obrazu czerpała z dorobku Fotografii Odklejonej i Nadfotografii, co zmusiło mnie do poszukiwania rozwiązań formalnych pozwalających pogodzić wszystkie wcześniejsze założenia z nowymi potrzebami. W efekcie doszedłem do nowego brzmienia Akordu Nadfotograficznego, z którego jestem bardzo zadowolony.

"Nadfotograficzny obraz miasta - Świdnica" to album składający się z obrazów z trzech spacerów, które odbyłem podczas pleneru Związku Polskich Artystów Fotografików Okręg Śląski w Świdnicy zorganizowanego z okazji udziału Okręgu w 32. Dniach Fotografii, gdzie zaprezentowaliśmy wystawę "Śląsk".

Zapraszam do oglądania nadfotograficznych obrazów przywiezionych ze Świdnicy. 


Łukasz Cyrus, 2019 - 2020

Nadfotograficzny obraz miasta - Świdnica. Od Marca Chagalla do Akordu Nadfotograficznego. Fotografia odklejona. Łukasz Cyrus, 2020.
"Wspomnienie". fot. Łukasz Cyrus, 2019.

Wpisz swój e-mail:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam,
Łukasz Cyrus