środa, 22 października 2014

Kura Domowa: Bogini Sprawiedliwości (Temida)

Housewives: Goddess of Justice (Themis)

Słynny polski fotograf aktu Wacław Wantuch zaprosił obserwatorów Szerokiego Kadru do zabawy. Zadaniem uczestników jest zdjąć powagę z fotografii aktu.

Ucieszyłem się.

Pomysł pana Wantucha zainspirował mnie do zrobienia jedenastego zdjęcia z cyklu Kur Domowych. Tym samym, mój kurnik powiększa się o Boginię Sprawiedliwości, która bezstronnie czuwa, by każdy domownik dostał klusek według zasług.

W roli boskiej kury występuje absolutnie boska Linda, którą z perfekcyjną precyzją sfotografowała w moim imieniu cudownie Perfekcyjna Ola. Ola sama już dwukrotnie wcielała się w rolę kury jako Urlopowiczka i Kierowniczka orkiestry kuchennej. W wygłodniałego męża wcieliłem się sam.

Ekipa, jak widać wielce doświadczona, udała się na zdjęcia do miejsca wyjątkowego - Muzeum PRL-u w Rudzie Śląskiej. 
Pani dyrektor Muzeum zdradziła mi, że będzie nowa ekspozycja od wiosny, więc odwiedzający powinni sobie już zaplanować wiosenną wycieczkę do Muzeum PRL-u, ja zaś zaplanuję nową misję dla jakiejś uroczej kury domowej.

Kura Domowa: Bogini Sprawiedliwości (Temida). Housewives: Goddess of Justice (Themis) Kreacyjna fotografia portretowa w Muzeum PRL-u w Rudzie Śląskiej. fot. Łukasz Cyrus
Kura Domowa: Bogini Sprawiedliwości (Temida)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam,
Łukasz Cyrus