środa, 5 lipca 2017

Nie z tej ziemi

Zamknięcie wystawy fotografii w Galerii za Szybą


Nic nie trwa wiecznie. Przyszedł czas zamknąć wystawę do pudełka i schować do piwnicy na później.

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy wystawę odwiedzili. Mam nadzieję, że czas spędzony w Galerii należał do przyjemnych, a pejzaż mojego miasta - Rudy Śląskiej był dla Was źródłem nowych i pozytywnych doznań.

Dla mnie był to czas bardzo pracowity i wielce satysfakcjonujący. Teraz mogę troszkę odpocząć, nadrobić gromadzące się zaległości i wkrótce wrócić do pracy twórczej z nową energią.

Dla tych, którzy nie mogli zobaczyć wystawy na żywo przygotowałem album ze zdjęciami eksponowanymi, jak również obszerny materiał dokumentalny z wernisażu i instalacji wystawy.

Na zakończenie dodam, że zdjęcia z Rudy Śląskiej z cyklu "Nie z tej ziemi" będą ponownie eksponowane w nowej odsłonie w rudzkiej Galerii "Fryna" jesienią tego roku podczas grupowej wystawy Klubu Fotograficznego "Źródło".
Już teraz serdecznie zapraszam na wystawę.


Nie z tej ziemi. Zamknięcie wystawy fotografii pejzażu Rudy Śląskiej w Galerii za Szybą w Katowicach. fot. Łukasz Cyrus, Ruda Śląska.
Nie z tej ziemi