czwartek, 1 sierpnia 2019

Przyjęty do ZPAF

ZPAF wspiera Fotografię Odklejoną


ZPAF wspiera Fotografię Odklejoną. Łukasz Cyrus członkiem ZPAF Okręg Śląski. Tekst: Łukasz Cyrus, 2019.
Przyjęty do ZPAF. Katowice, 2019.
Jestem członkiem Związku Polskich Artystów Fotografików. Okręg Śląski ZPAF przyjął mnie do swojego grona 27.02.2019 roku po dwóch latach starań.

Od tego dnia upłynęło już pół roku. Miałem czas ochłonąć i trochę się zadomowić, choć na to będę potrzebował znacznie więcej.

W całym procesie, największą radością był dla mnie sam proces. Czas, który spędziłem na stażu kandydackim był jednym z ciekawszych. Miałem okazję poznać ludzi i ich twórczość, zdanie i punkt widzenia. Był to czas wielkiego rozwoju osobistego. Korzyść dla mnie nieoceniona.

Teraz jest czas członkostwa, uczestnictwa. Uczę się tego na bieżąco.

Rzeczą dla mnie bardzo ważną jest wsparcie, które otrzymałem i ciągle otrzymuję od związkowych koleżanek i kolegów. Jest to bardzo budujące. Cieszę się niezmiernie i jestem wdzięczny, że mój pomysł odklejania fotografii spotkał się z akceptacją grona.

Pisząc to krótkie wspomnienie, bardzo chciałbym podziękować wprowadzającym mnie do Związku profesorowi Jakubowi Byrczkowi i Krzysztofowi Szlapie za oświetlanie mojej długiej drogi akcesyjnej. Podziękowania należą się również koledze Kamilowi Myszkowskiemu, który przez cały czas mojej kandydatury okazywał nieograniczoną ilość zupełnie bezinteresownego wsparcia, a taka postawa zawsze zasługuje na wdzięczność i uznanie. Dziękuję również wszystkim koleżankom i kolegom związkowym, którzy podczas mojego czasu przygotowań nie szczędzili rad i dobrego słowa.

Na koniec pogratuluję wszystkim nowym członkom przyjętym do Związku, z których dwoje (Iwona i Kuba) znalazło się na pamiątkowym zdjęciu. Gratulacje.

Łukasz Cyrus, 2019

ZPAF wspiera Fotografię Odklejoną. Łukasz Cyrus członkiem ZPAF Okręg Śląski. Tekst: Łukasz Cyrus, 2019.