niedziela, 3 października 2021

Festiwal Fotografii Analogowej SKOFOT

Fotografia odklejona na festiwalu SKOFOT


Fotografia odklejona podczas Festiwalu Fotografii Analogowej SKOFOT 2021. fot. Darek Zakrzewski.
Fotografia odklejona podczas SKOFOT. fot. D.Zakrzewski.
Fotografia odklejona dotarła do Skoczowa, gdzie podczas Festiwalu Fotografii Analogowej SKOFOT 2021 wystąpiłem na scenie Teatru Elektrycznego i opowiedziałem zgromadzonej publiczności o "Świecie obrazów".

Zaproszenie było dla mnie zaskoczeniem, gdyż moja fotografia jest bardzo cyfrowa, czego z drugiej strony nie można powiedzieć o Fotografii odklejonej. Ta może być uprawiana przy wykorzystaniu dowolnej techniki. Tym nie mniej, jest mi niezmiernie miło, że mogłem zaprezentować swój pomysł w Skoczowie i zainspirować kilka osób do odklejania.

Wydarzenie było okazją do poznania bardzo inspirujących osób. Cieszę się z nowych kontaktów i nowego nabytku w postaci pięknego albumu "Zielnik" Iwony Germanek.

Iwona Germanek podpisuje "Zielnik". SKOFOT 2021. fot. Darek Zakrzewski.
Iwona Germanek podpisuje "Zielnik". SKOFOT 2021. fot. Darek Zakrzewski.



Zamieszczam materiały, które można było zobaczyć podczas mojego wystąpienia.


Łukasz Cyrus, 2021
Wpisz swój e-mail:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam,
Łukasz Cyrus