piątek, 1 sierpnia 2014

Miss Fitness

Photoshop u psychoterapeuty

Wybrałem się na foto spacer do parku, a tu na siłce widzę Karolinę pakującą bicek i klatę.
"Kopę lat!" - wołam. Nie taką kopę znowu. Rok mija właśnie od ostatniego naszego spotkania na pustyni.
Przypadkiem miałem przy sobie aparat i blendę, zadziornie więc zagaduję -  "Ty sobie tu pakuj, a ja Ci zrobię zdjęć parę."
Zrobiłem jak mówiłem - zdjęć parę. Mówię Karoli - "Wywołam i wyślę wieczorem."
W domu ładuję zdjęcia do PSa, a ten jak tylko je zobaczył zawiesił się i zamknął w sobie. Tydzień później wyznał psychoterapeucie w histerii niewypowiedzianej - "Nic nie mogłem dla niej zrobić!"
Nie wiem jak można być tak ładną. To niepoważne.
Portret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz Cyrus

Portret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz Cyrus

Portret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz CyrusPortret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz Cyrus
Portret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz Cyrus

Portret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz Cyrus

Portret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz Cyrus

Portret urody. Miss Fitness. fot. Łukasz Cyrus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam,
Łukasz Cyrus