czwartek, 12 marca 2015

Portret stylistki

Portrety stolikowe

Dominika nawiedziła mnie ze swoim różowym kramem. Nitki, niteczki, koraliki i błyszczyki. Dominika lubuje się w stylizacji. Bardzo nam było kolorowo podczas tych zdjęć.

Po "Portrecie stylistki", zupełnie niespodziewanie dojrzewa u mnie idea serii portretów stolikowych. Jak dotąd z radością wielką zrobiłem zdjęcia "Pierwszej gwiazdki" i "Końca karnawału", "Portret stylistki" jest trzeci.

Choć wcześniej robiłem już zdjęcia przy stoliku, dotąd nie były one koncepcyjnie spójne, raczej spontaniczne. Powolutku jednak idea się wykrystalizowała i odtąd mam chęć kontynuować portrety stolikowe jako spójną serię prezentującą bohaterów zdjęć ubranych w ich pasje bądź personifikujących istotne dla nas wszystkich idee.

Kto wie co przyniesie los i kto następny siądzie przy stoliku? Przygoda trwa.

Początki serii stolikowej:


Patrząc wstecz przyznaję, że dość długo zajęło mi przemyślenie tej sprawy. Widać szybciej robię zdjęcia niż myślę.
Koncepcyjna fotografia portretowa. Portret stylistki. fot. Łukasz Cyrus, Ruda Śląska
Portret stylistki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam,
Łukasz Cyrus