piątek, 14 grudnia 2012

Gliwice

Gliwicki foto-spacer

Podobno większość udanych zdjęć robimy całkiem niedaleko swojego domu. Z drugiej zaś strony, codzienny widok za oknem wydaje się taki... codzienny.

Postanowiłem sprawdzić, czy jestem w stanie spojrzeć świeżym okiem na miejsca, które znam od dawna.

Z okazji Światowego Spaceru Scotta Kelby'ego wybrałem się z aparatem do Gliwic, by spotkać się z innymi uczestnikami tej ciekawej imprezy i razem fotografować miasto.

Podczas tegoż spaceru miałem też rzadką okazję do zwiedzania i fotografowania nowiutkiego stadionu Piasta, gdzie mogłem puścić wodze fantazji i użyć sobie do woli wyszukując co ciekawsze kształty, bryły, kolory, światła i cienie.


Zapraszam również do oglądania zdjęć Radiostacji Gliwickiej.

Koniecznie zobacz przepiękne zdjęcia spacerowiczów z całego świata!

Atrakcyjny budynek z czerwonej cegły pokryty bluszczem. Jesień w gliwicach. fot. Łukasz Cyrus
Jesień w Gliwicach
Dach kościoła na tle nieba. Architektura gliwic. Kompozycja geometryczna. fot. Łukasz Cyrus
Kompozycja geometryczna
Gliwickie osiedle mieszkalne. Fotografia abstrakcyjna. Kompozycja geometryczna. fot. Łukasz Cyrus, Ruda Śląska.
Niebiesko-żółte Gliwice
Budynek Politechniki Śląskiej w Gliwicach. fot. Łukasz Cyrus, Ruda Śląska
Politechnika Śląska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam,
Łukasz Cyrus