środa, 5 grudnia 2012

Taniec i body-painting

Portret tancerki: Taniec i body-painting.

Sesja Basi, na którą tak długo czekałem, w końcu nadeszła.

Portret nagiej tancerki ubranej w body-painting na potrzeby Festiwalu Fryzjerskiego Hair Fair oraz Festiwalu Kosmetycznego Beauty Fair w Expo Silesia. fot. Łukasz Cyrus, Ruda Śląska.
Portret tancerki
Stres był niemały, bo oczekiwania duże.
Wcześniejsze sesje do dwu serii Tancerek, z których zdjęcia możesz zobaczyć klikając ten link, odniosły niemały sukces, który w całości jest zasługą niesamowicie oddanej swojej pasji Barbarze.


Bardzo zależało mi, żeby stanąć na wysokości zadania i tym razem.

Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodłem, bo zespół pracujący w czynnej służbie prezentowanych zdjęć, to zespół mistrzowski, z którym praca była dla mnie zaszczytem.

Pod koniec listopada, na targach Expo Silesia odbył się HAIR FAIR & BEAUTY FESTIVAL, który uświetnił pokaz Akademii Fryzjerstwa Berendowicz&Kublin. Pokaz, którego oprawę choreograficzną przygotowała i swoim występem uatrakcyjniła Basia.


Portret nagiej tancerki ubranej w body-painting na potrzeby Festiwalu Fryzjerskiego Hair Fair oraz Festiwalu Kosmetycznego Beauty Fair w Expo Silesia. fot. Łukasz Cyrus, Ruda Śląska.
Portret tancerki
Podczas, gdy mistrzowski zespół Akademii Fryzjerstwa Berendowicz&Kublin (obserwuj na FB) przygotował fryzurę Basi, body-painting wykonała absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie i właścicielka Szkoły Makijażu ARTIS - Anna Brózda.


Zdjęcia zostały wykonane w lokalizacji równie znamienitej - twórczych przestrzeniach Galerii Szyb Wilson - miejsca bardzo przyjaznego osobom twórczym.

Wiele osób musiało włożyć swoją pasję i wysiłek, by te zdjęcia mogły powstać.
Brać udział w przedsięwzięciach takich jak to, to zaszczyt.

Portret nagiej tancerki ubranej w body-painting na potrzeby Festiwalu Fryzjerskiego Hair Fair oraz Festiwalu Kosmetycznego Beauty Fair w Expo Silesia. fot. Łukasz Cyrus, Ruda Śląska.
Portret tancerki

Już wkrótce blogiem zawładnie taniec, a ja zdradzę, kto był moją inspiracją podczas tej sesji.

Zapraszam do bacznej obserwacji.