środa, 10 lipca 2019

Salzburski plener fotograficzny

Plener Klubu Fotograficznego "Źródło" - Salzburg 2019


Plener Klubu Fotograficznego "Źródło" - Salzburg 2019. Fotografia odklejona. fot. Łukasz Cyrus, 2019.
Plener "Źródła" - Salzburg 2019. fot. Łukasz Cyrus
Majówkę 2019, Klub fotograficzny "Źródło" spędził w austriackim Salzburgu. Nasz pięciodniowy pobyt obfitował głównie w zwiedzanie tej perły barokowej architektury i sztuki, ale nie zabrakło czasu na fotografowanie. Na stronie www.fotografiaodklejona.pl, zamieszczam linki albumów powstałych w wyniku tego jakże udanego wyjazdu.

Już dziś oglądać można trzy albumy Olka Orszulika - Landszafty, Plener "Źródła" i Momenty wybrane. Albumy te, w wizualnej pigułce upamiętniają nasze doświadczanie alpejskiej przyrody, austriackiej kultury, a także nasze małe chwile, które przełożyły się na wielkie wspomnienia.

Ja zapraszam do oglądania Czterech Zeszytów Salzburskich, których zawartość zawieszona jest pomiędzy zwiedzanym miastem, a osobistym jego doświadczaniem. Poza Zeszytami, przygotowałem również album wspominkowy o prostym tytule KF "Źródło" - Plener salzburski 2019, w którym zebrałem obrazki różne, a będące wspomnieniem przeżytej przygody i fragmentarycznym opisem miejsca, w którym się znaleźliśmy.

Ciągle czekamy na digitalizację materiałów plenerowych Krzysia Stryja, który jak to ma w zwyczaju, przygotował pracę analogową - drukowany album wizualnych metafor, zagadek, łamigłówek i baśni. Miałem tegoż zina w rękach i zaręczam, że jest pracą niezwykłej urody, stąd mam wielką nadzieję, że niebawem znajdziemy sposób, by godnie zaprezentować go w internecie.


Łukasz Cyrus, 2019